Veel gestelde vragen (F.A.Q.) aan het Brielse Sinterklaashuis
Algemeen
Waar liggen de gevonden voorwerpen?
Gevonden voorwerpen worden bewaard bij de kassa.
Is er een koffie corner?
In het huis is er een koffie corner. Daarnaast kunt u in de binnenstad van Brielle naar talloze leuke gelegenheden om iets te nuttigen.
Zijn er ook toiletten?
In het huis zijn er diverse toiletvoorzieningen.
Waar kan ik mij melden als vrijwilliger?
Wilt u ook meehelpen als vrijwilliger van het Brielse Sinterklaashuis, dan kunt u zich melden bij: vrijwilligers@hetbrielsesinterklaashuis.nl
Bezoek
Waar kan ik kaartjes kopen?
Toegangskaartjes zijn alleen verkrijgbaar via de website www.hetbrielsesinterklaashuis.nl.
Moet ik reserveren voor een bezoek aan het huis?
Voorafgaand aan het bezoek dient u een reservering te hebben gemaakt via de website. U selecteert dan een datum en een tijdstip. Eenmaal geboekt, kunt u de datum en tijdstip niet wijzigen. Het kan voorkomen dat het Brielse Sinterklaashuis uw tijdstip verschuift, u dient hiermee akkoord te gaan..
Ik heb net een bezoek gereserveerd, maar wil dit annuleren of wijzigen. Wat moet ik doen?
Indien u uw bezoek wilt annuleren of wilt verplaatsen naar een ander tijdstip en dag kunt u contact met ons opnemen via info@hetbrielsesinterklaashuis.nl. Indien u uw bezoek wilt annuleren, is het mogelijk dat wij hiervoor kosten in rekening brengen.
Mogen kinderwagens en buggy’s mee naar binnen?
Buggy’s en Maxi-Cosi’s worden toegelaten in het huis.
Is het huis rolstoelvriendelijk?
Ja, het huis is rolstoelvriendelijk.
Kunnen wij met een groep komen?
U kunt met een groep komen, maar houd wel rekening dat het uitverkocht kan zijn. Gelieve eerst contact met ons op te nemen.
Kunnen kinderfeestjes komen naar het Brielse Sinterklaashuis reserveren?
Kinderfeestjes kunnen langskomen in het Brielse Sinterklaashuis. Gelieve eerst contact met ons op te nemen.
Waarom kaartjes op dag en tijd?
Het Brielse Sinterklaashuis beschikt over een reserveringsysteem. Om zeker te zijn van een bezoek moet iedereen reserveren.